Massu - Fill-in-the-Blank [2017.06.08.]


"Masuda Takahisa Hiroshimája"

Halihó!

Végre,
Hiroshima!

Az utolsó aréna koncertünk! 😄

Lehet, hogy néhány dolog változni fog a Dome-ban, szóval Hiroshima volt a csomag utolsó helyszíne!

Hiroshimára és Tokióra egyaránt vonatkozik, hogy eltelt egy kis idő, mióta elindult a turné, és boldoggá tesz a gondolat, hogy egész idő alatt vártatok ránk.
Végre, igaz?! 😍

Hiroshima!!

Elképesztően jól éreztem magam!
Nagyon köszönöm!😄💗

Mindenki olyan aranyos volt!😍

Hiroshimában a szokásos színpadon léptünk fel, a szokásos öltözővel, és minden olyan nosztalgikus volt, mint egy boldog "NEVERLAND"!

Semmi sem tehet boldogabbá annál, hogy a "NEVERLAND" a ti érzelmi támogatásotok forrása és gyógyír is számotokra!

A mosolyotok látványa annyira boldoggá tett! 😄🌟

Hiroshimában ettem okonomiyakit, és a főpróbáig alga volt a fogaim közé ragadva. Nem tudom elhinni, hogy még akkor is ott volt, mikor visszamentem az öltözőbe!

Oh!

Úgy éreztem, nem túl sok rajongónál volt az arcunk ezúttal [az uchiwákra gondol], de biztos vagyok benne, hogy van nektek és csak őrizgetitek, ugye? 😄

Hát, könnyebb látni titeket, ha csak a világító pálcák vannak nálatok, szóval nem baj. 😄

Biztonságban tartjátok őket, igaz?💗


Hiroshimában még elmentem a Juniorokkal és a többi NEWS taggal vacsorázni! 😄

A junioroknak ugyanazt a tapasztalatot és látványt akarom adni, mint amiben nekem is részem volt, mikor a senpaiaimnak a háttértáncosa voltam, és egy olyan koncertet akarok létrehozni, ahol büszkék lehetnek a tényre, hogy a NEWS háttértáncosai voltak. Egy ilyen senpai akarok lenni!
Igen! Ezt gondolom!

A többiek beszélgetését hallgatva nagyon feltüzeltem magam. LOL

Mind odajöttek hozzám!
És ezt mondták...




"Adj nekünk ruhákat!! 🌟"