Koyama - KEIICHIRO [2017.06.14.]


Az összes turné előadást befejeztük.
Nagyon köszönöm!!
Még mindig a visszfényben sütkérezem. ^_^

Ma reggel megjelentem a "Mezameshi TV"-ben és "Tokudane!"-ban Nakamaru-kunnal!!

Korán felkeltem és ettem kitsune-sobát a Fuji TV-ben. Extázisban voltam, hogy csinálhattam a Mezameshi kő-papír-ollót. Megnyugtató hangulat volt köztem és Nakamaru-kun között ma reggel, ami igazán jó érzés volt.

Ma este 7 órakor,
"Otasuke JAPAN"
a Fuji TV-n!

Nézzétek meg!!



Gratulálok a NEWS-nek az újabb turnéjukért! Azt hiszem, kijelenthetem, hogy az Utsukoi után a NEVERLAND turné ismét egy érzelmekkel, sírással, meghatódással teli turné lett. Nem tudom, mennyit akartok hallani, tudni, de a Tokyo Dome koncert mindenféle értelemben gyönyörű és megható volt, és alig várom már, hogy DVD-n is láthassam.♥