Shige - Cloud [2017.06.15.]


Bocsánatot kérek a késői jelentésért, de a 'NEVERLAND' turné sikeresen véget ért.
Köszönöm mindenkinek, aki eljött a koncertre.

Hiszem, hogy ez a turné egy óriási vágy teljesülése volt a NEWS számára, ahogy egy újabb terep is, amelyre ráléptünk.
Az együttműködésben nem csak a tagok, hanem a személyzet is hatalmas szerepet játszott és próbálkozásokon és hibákon túljutva, még a lehetetlennek tűnő kérések is megvalósultak (gyakran én vagyok, akinek őrült kérései vannak).
Ez a turné nem éreztetett mást velem, csak a hálát.

És a koncertekkel kapcsolatban is, annyira boldoggá tesz, hogy a személyzet állítása szerint rengeteg jelentkezés volt a rajongóktól. (Állítólag olyan sok, hogy mindenki meglepődött.)
Másfelől pedig, sokan voltak, akik nem tudtak eljönni. Nagyon rosszul érzem magam emiatt, és ezzel együtt, a lehetőségeinkhez korlátozva, igyekszünk a következő turnénkkal még több embert boldoggá tenni.

A mostani turné alatt különböző dolgok is történtek; például a hangom elvesztése, de másfelől úgy érzem, hogy erősebbé váltam. Az izmok, melyek egyszer kimerültek, utána csak még erősebbek lesznek. 
Azt hiszem, ugyanez igaz az elménkre és a kötelékünkre is.
Ahogy különböző dolgokat élünk át, erősebbé válunk. Reméljük, hogy a rajongókkal való kötelékünkről is ez mondható el.

A turné után mindig szentimentálissá válunk. Nem tudunk tenni semmit az ellen, hogy egy csapat érzelgős férfivá váljunk.

Akárhogy is, szórakoztató turné volt. Nem csak az éneklést, hanem a táncolást is megszerettette velem. 
Ezzel együtt mindenkit megszerettetett velem; a tagokat, a személyzetet, és természetesen a rajongókat.

Nem számít, ki mit mond, mi vagyunk a NEWS.
Abszolút NEWS.

A turné után büszkén mondhatom ezt.

Mindenki olyan aranyos volt, beleértve Tegoshit is, aki sírt a végén (és Koyamát, aki azért kezdett el sírni, mert Tegoshi sírt LOL.)
Mikor én sírtam, mert elvesztettem a hangom, egyik tag sem viccellődött ezzel, de én nem tudom megállni, hogy ne viccelődjek velük. LOL

De a turnénak vége, szóval a jövő felé fogok tekinteni.

Alapvetően, eldöntöttem, hogy nem fogok a múlton búslakodni (hiszen bármennyire is bánod, nem tudod megváltoztatni azt, ami már megtörtént), de tanulni tanulok a múlt tapasztalataiból.
A múlt egy olyan dolog, amiből tanulsz. Ezt mindenképpen jegyezzétek le. LOL
Remélem, hogy jövőre valami jobb dolgot hozhatok létre azzal, hogy tanulok azokból a dolgokból, amikkel idén nem voltam megelégedve.

Csak izgatottságot érzek! A lehetőségek egyre csak bővülnek!

Most pedig arról, hogy mit is fogok csinálni ezután. Mint azt már korábban is említettem, ott lesz az "Inochi no Uta", és ott van a "TRIPPER" (holnap jelenik meg), és a "Typewriters"-t is ismét csinálni fogom.

Még nagyon sok dologgal fogok foglalkozni, szóval remélem, kíváncsian várjátok.

Jólvan! Nagyon köszönöm mindenkinek!!!!