RING 284 - Tegoshi [2017.06.16.] (Suiyoubi -> Bi)


Sziasztok, itt Tegoshi Yuya.

Szóval, a turnénk véget ért.
Szomorú vagyok, de rég éreztem már úgy, hogy minden tőlem telhetőt beleadtam. Ennek eredményeként teljesen kifacsartnak érzem magam.

A Junioroknak, a személyzetnek és az ország rajongóinak, akik részt vettek a turnéban, szívem mélyéről köszönetet szeretnék mondani. 
Köszönöm.

Tartottunk egy záróbulit a személyzettel és a Juniorokkal.
Csupa boldog pillanat volt, ahogy visszaidéztük az emlékeket és NEWS dalokat énekeltünk.
Mielőtt legközelebb ismét megjelenek előttetek, teszek róla, hogy fizikailag és érzelmileg is teljesen feltöltődjek, ezzel olyan előadást nyújtva, amiből mind erőt meríthettek.

Még egyszer, szeretnék mindenkinek, aki részt vett a turnén,
köszönetet mondani...

A téma a "Bi."
Azt hiszem, a "bikkuri"-t választom. (meglepődni)

Azt hiszem, meglepett saját magam.
Én egy hihetetlenül pozitív ember vagyok, és mindenféle dolgot kipróbálok, miközben ráébredek, hogy a végén minden jóra fordul, szóval nagyon ritkán vagyok őszintén szomorú.
Azonban, az elmúlt hónapban voltam a leglehangoltabb azóta, hogy húsz éves lettem. 
Meglepett, hogy volt bennem hajlam arra, hogy ilyen szomorú legyek.
Általában nem hagyom, hogy a dolgok legyőzzenek, mert mindig készen állok a kihívásokra.
De ezúttal, ez másképp volt.

Óriási kellemetlenséget okoztam az értékes személyzetünknek.
És ami még ennél is elviselhetetlenebb, hogy a rajongóimnak, akik a legkedvesebbek számomra és a legközelebb állnak a szívemhez, aggódniuk kellett miattam.

Azonban, az egésznek az egyetlen erénye az volt, hogy éppen zajlott a turné, és bár nem akartam senkinek a szeme elé kerülni, hálás vagyok, hogy ezalatt az érzelmileg instabil időszakom alatt láthattam a rajongóimat.

Valós időben nézhettem az engem támogató emberek szemébe.
Ezért sikerült figyelmen kívül hagynom a fejemben lévő hangokat és a rajongóknak tartott előadásra koncentrálnom.
A rajongók hatalmas motiváció forrásai voltak.

Az igazat megvallva, ha ez az egész egy olyan időszakban történt volna, amikor nem láthatlak titeket, valószínűleg legyőzött volna.
Már a turné előtt sok dolog járt a fejemben.
De könnyebb volt, mikor láttalak titeket.

Nektek, rajongóknak, hihetetlen hatásotok van.
Amíg nektek szükségetek van rám, tovább tudok haladni.
Keményen fogok dolgozni, hogy visszanyerjem a bizalmatokat.

Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Őszintén, nagyon köszönöm.

Sajnálom, hogy aggódnotok kellett.


Már beszéltem a Tegoshit érintő témáról. Azóta valaki nyilvánosságra hozott róla egy képet, ahol egy ágyban fekszik a lánnyal, és alszik, illetve olyat, hogy egyedül alszik az ágyon. Továbbá üzenetek is nyilvánosságra kerültek. (Nem tudom, azok mit mondanak.) A képen Tegoshi ruhában alszik, tehát nyilvánvalóan a lány befeküdt mellé, hogy megcsinálhassa a képet. Azt még fontos tudni, hogy ezek a képek 2015-2016-osok lehetnek. Ezek után Tegoshit átugrották a RING-ben, ahogy azt gondolom észrevettétek. Ez azt is mutatja, hogy a dolgok komolyabban voltak, mint általában, hisz ha valami történt, akkor a RING-ben mindig beszámolt róla, ha másért nem, akkor csak azért is, hogy kidühöngje magát. Ezeken mindig túllépett. Nem vagyok tisztában azzal, hogy mi történt még ezen kívül, mert ahogy írta, már a turné előtt sok dolgon járt az agya. Nem hiszem, hogy "csak" ennyi áll a háttérben. (Olyat is hallottam, hogy az egyik 'rajongó' Tegoshi LINE fiókjáról leszedett képeket, felhasználónevet és bejegyzéseket ábrázoló uchiwával jelent meg a koncerten, amit nagyon büszkén mutogatott. ) Tegoshi a Tokyo Dome koncertjén már nem igazán tudta uralni az érzéseit, és aki megnézte az apró koncert záró videókat, amiknek a linkjeit ide is feltettem, azok láthatták is ezeket a pillanatokat. Őszintén remélem, hogy leállnak a NEWS-t érintő terrorral, mert ha valakik a szívüket-lelküket a rajongóknak adják, azok ők. Éretlen, gyerekes és gusztustalan viselkedést tanusítanak azok felé, akiknek a rajongóik a mindenük.